söndag 25 maj 2014

Dag 8

Valö till Malön, 30 km
Hängde alldeles för länge på Valö. Kom iväg först vid 13-tiden. Orsaken var det trevliga sällskapet. Blev bjuden på Anders' goda presskaffe och fick massa tips och goda råd av Anki. Så nu blir det dagens lunch så ofta jag kommer åt. Jag glömde min lilla radio i köket, men det gör inte så mycket. Jag skänker den med varm hand till GKF, som tack för besöket. Jag har ingen lust att paddla tillbaka tre mil för att hämta den, och så blir Biltema glad för nu får dom kanske sälja en till. Dessutom har jag ju faktiskt en liten extraradio med mig som reserv, så förlusten är inte så kännbar.
 Jag kom fram till Malön lite sent men det blev ändå ett bad i havet. Hittills har det blivit bad varje dag.
I dag är det en speciell dag; min son Hannes fyller tjugoniå år. Stort GRATTIS!! Hannes. Hoppas att du kände dig firad.Jag tycker att det var tråkigt att inte få vara med och fira dig så personligen.

2 kommentarer:

  1. Det är så roligt att följa dig på bloggen pappa! Det är tomt utan dig här hemma. Se till att rappa på med paddeltagen. /Anna-Karin

    SvaraRadera